Dagens outfit

Dagen (när den väl började efter världens längsta sovmorgon) har ägnats åt tvätt :) Att springa runt på området kräver en outfit som är högst uttänkt. Eller så tävlar jag åter igen mot mig själv i "hur sloig vågar du gå runt bland folk" Idag satsade jag på sov-tshirt (som inte syns för att jag har jackan på mig i och för sig) Kan avslöja att den är en stooor och orange, har ett urtvättat tryck med två badankor på och man kan utskönja ett S från texten "Surfin Bird". Är en överbliven tshirt från dem som vi tvingade nollorna ha på sig under förra årets chalmersorientering :)
Till detta är min favorit jacka från hm, ett par urtvättade mjukisbyxor från.. ja 2000 nånting? beiga strumper å svarta foppatofflor. Påväg till tvättstugan försökte jag skrapa bort lite sovdreggel från kinden. Ändå tror jag inte att jag vann tävlingen, håret är ju ändå relativt nytvättat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0