Min dag

Vet inte om det riktigt är min dag idag...
* Vaknade 07.37 efter att ha blundat lite för länge, övningen började kl 8
* Det blöder i tandköttet
* Mina hyfsat nya tygskor har tydligen spruckit i yttersulan
* Teven jäklades med mig och lurade mig att kanalerna hade försvunnit mitt i Desperate Houswifes.. så jag gjorde en kanalsökning, en till och en till.. efter 45 min börjar dom ploppa upp. Det var antagligen bara teve-nätet som var nere å kom tillbaka, kanalsökning och sortering helt i onödan.
* Toalampan tyckte det var lägligt att slockna (jag har nya som jag kan byta med.. men som jag sa till brorsan "det kommer väl att bli till sommarn") ;)  alternativt när jag får besök nästa gång. Förstår inte varför folk inte tycker om att sitta med dörren öppen när dom inte är hemma :P

Det braiga med dagen är att jag varit på spinning och innan dess satt jag å snackade skit med Madde å Johan, lite trevligheter i alla fall.
Nää, det är väl bäst jag går å lägger mig innan jag lyckas med nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0