Övertrötthet och drömmar

Har sedan i söndags haft lite svårt att somna på kvällarna och med tanke på att jag börjat kl 8 4 dagar i rad så har det inte blivit överdrivet mycket sömn. Max 3-5 timmar per natt. Efter ett par sådana dagar blir man lite lätt yr och känner sig allmänt borta i huvet.
Igår när jag skulle sova så låg jag halvdrömde lite innan jag somnat riktigt. Jag slängde ut med armen å skulle grejja med nått på sängbordet och tjong så åkte vattenglaset i golvet och hörde hur vattnet skvätte ner på lampan och golvet... måste verkligen anstränga mig för att vakna till så jag kan ta hand om vattenhelvetet... tände lampan... jag hade väl inte spillt ut nått vatten?! Försöker somna om igen.. då märker jag hur jag med hjälp av benen börjar putta mig längre och längre upp i sängen å det gör ont i huvudet när jag dunkar in det i väggen ett par gånger... måste anstränga mig och vakna till igen och inser jag att jag har drömt ännu en gång. Gaah! :S Borde kanske ha stannat i Säter?:P

Imorn är jag ledig, det är nog dags för sovmorgon :) sen ska jag vara sjukt effektiv hela helgen. Behövs storstädas och extrempluggas. Jag känner att jag inte har något emot att lurka i mina fårskinnstoffler å fleece-morgonrock hela helgen när det ändå är så ruggigt väder :)

Ikväll blir det nog faktiskt bio :) "Flickan som lekte med elden" Chalmersbio billigt å bra :) 40 kroners å billiga popcorn å godis säljer dom också, är en win-win situation. Funderar på hur mkt godis man ska köpa när man ändå har pengar på fickan och dålig karaktär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0