Undersökningar

Jag förstår inte det här med att alla sidor ska ha undersökningar om sin sida... oftast blir jag uppmanad att göra ett sånt test första gången jag inne på en sida. Vet inte om jag tycker att det är någon vidare idé att svara på en massa frågor om en sidan jag inte känner mig riktigt hemma på? :P

Kollade som jag skrev tidigare på "Flickan som lekte med elden" häromkvällen . Den var spännande, men som oftast när man ser en filmatisering av en bok så är det en hel del man saknar. En del av sakerna har jag säkert blandat ihop med den tredje boken så det kommer komma i nästa film, men en del annat saknade jag.  Har för mig att det var mkt skriverier om att det var för lite sexscener i första filmen... så de passade väl på att överdosera i den här filmen istället. Efter bion så blev det några öl på John L's trevligt trevligt :)

Igårkväll var bjöd in mig själv till Jonas och tvingade honom att kolla på Idol :) gick å shoppade en pizza i pausen hos en nysande pizzabagare... men den smakade bra ändå :P

Anna är med å spelar på GSOF (Göteborgs Student Orkester Festival) och eftersom jag faktiskt aldrig sett något riktigt framträdande med Alliancen så funderar jag på om jag ska ta och traska ner och kolla lite :) Är lite sugen på att köpa Sims 3 påväg hem, men det känns som om det inte är världens bästa idé såhär när tentorna börjar närma sig.. kanske är bättre jag sätter mig och pluggar lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0