Lat-Sara

Jag är nog lite lat...:P Eller,jag var det igår när jag skippade core-passet i alla fall. Det är nästan som om jag har glömt av hur det känns att ha träningsvärk även om det bara var någon dag sedan sist. Får se om jag lyckas få någon efter step-passet idag. Verkar som att jag får gå själv eftersom Anna har blivit lite krasslig igen :( tråkigt är det, men jag måste ju inviga mina nya träningstights :D
Ser fram emot gymmet imorn.. skulle vara kul om jag kunde komma igång med det och tycka om det lika mkt som spinningen :) Är ju skönt eftersom man kan gå dit utan att ha någon tid att passa. Det kan i och för sig vara både för- och nackdelar med fria tider, antingen fungerar det hur  bra som helst... eller så blir jag sådär lat igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0