Välkommen träningsvärk

Mmm, har en hel del träningsvärk i magen och armar efter ki-box-passet igår. Har fortfarande mysig träningsvärk från tidigare också. Vet iof inte om det är efter rundan å styrkepasset i lördags eller om jag skaffade mig mer igår :) Det var i alla fall sjukt jobbigt att köra benböj när jag redan hade så mkt träningsvärk i låren. Denna vecka så blir det lite fler friskis-pass än förra veckan. Hade tänkt:
Måndag: vila (kanske promenad?)
Tisdag: spinning bas
Onsdag: Core
Torsdag step
Fredag: genomgång av gymmet :) (spinning medel?)
Lördag & Söndag: Vila/promenad?

Får se hur mkt man orkar med :)  Blev lite besviken när jag vägde mig nu på morgonen. Har lyckats gå upp nått kilo sen förra veckan. Har tränat ganska mycket, men har kanske käkat lite för mycket också. Får ta och försöka bli lite duktigare med maten också nu när man ändå har kommit igång med träningen :)

Är bäst jag lägger i en högre växel när det gäller plugget också. Speciellt att försöka komma igång ordentligt med tentaplugg eftersom tentaveckan närmar sig med stormsteg.
Det är väl bäst jag gör mig iordning så jag kan traska till skolan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0